Oon tehnyt päätökseni!
Lopetan tämän blogin pitämisen.
Tää päätös on ollut jo jonkun aikaa tässä keväällä eri aikoina enemmän ja vähemmän mielessä. Syitä on monia.
Alunperin mun piti kirjoittaa tätä anonyyminä, mutta viime aikoina se ei sitä oo enää ollut.. oma moka, josta lähdin lipsumaan! Yhteydenpito on osittain tiettyjen lukijoiden kanssa jäänyt pintatasolle, kun he lukevat kuulumisiani blogista. En jaksa tavattaessani kuulevan, kun kerron kuulumisiani, "luin sen jo sun blogista". Mitään pahaa siinä ei oo. Mutta itse en tykkää.
Ehkä myös E:llä on vaikutusta. Huomasin kuinka yllättävänkin paljon olen hänestä tänne kirjoittanut. Enkä sitä halua jatkaa. En halua riskeerata mitään tässä jutussa. Koska en myöskään halunnut hänelle paljastaa, että kirjoitan blogia..
Oli kivaa huomata, kuinka lyhyessä ajassa tää blogi löysi lukijoita. Yllätyin. Iso kiitos!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti